آسیاپرداز

جستجو

نرم افزار اودو Odoo

نرم افزار اودو

این پست را به اشتراک بگذارید

در دنیای امروزه کسب و کارها پیچیدگی های خاص خود را دارند. فارغ از یزرگی یک کسب و کار همه آنها نیاز دارند عوامل تاثیرگذار بر کسب و کار را پایش کنند تا مدیر مجموعه بهترین تصمیمات را بگیرد . هر یک از کسب و کار ها با استفاده از نرم افزار های مختلف و شاخص گذاری های خاص نسبت به این امر اهتمام می کنند. نرم افزار اودو “Odoo” نرم افزاری جامع و یکپارچه است که می تواند تمامی نیازهای کسب و کار را به صورت مجتمع برآورده کند. اودو یک ای آر پی (Enterprise Resource Planning)ERP یا همان مدیریت منابع سازمانی است.  این نرم افزار در دو نسخه Community که اپن سورس بوده و در اختیار عموم می باشد و یک نسخه Enterprise یا سازمانی دارد که تمام ویژگی های آن قابل استفاده است.

باید به این مسئله توجه داشت که اودو یک CRM نیست و در واقع ورای نرم افزارهای مدیریت ارتباط یا مشتری است . اما بخشی از آن به همین امر اختصاص دارد. نرم افزار اودو به صورت یک پلتفرم نصب می شود و سایر نرم افزار های مورد نیاز آن از طریق نصب ماژول قابل بهره برداری می باشند. نرم افزار های قابل استفاده در اودو به چند گروه ، مالی و حسابداری ، فروش ، وب سایت ، انبار و تولید ، منابع انسانی ، بازاریابی ، خدمات و بهره وری تقسیم می شوند. هر یک از این دسته بندی ها شامل نرم افزار هایی است که می تواند در رشد و مدیریت بهتر کسب و کار به ذینفعان کمک کند.

برای مثال در زیر مجموعه وب سایت شما می توانید نرم افزار های زیر را داشته باشید:

  • وب سایت : .وب سایت کسب و کار را بر روی همین نرم افزار داشته باشید تا بتوانید با استفاده از تحلیل بازدید ها از صفحات تصمیمات درست اتخاذ نمائید.
  • تجارت الکترونیک : فروشگاه اینترنتی خود را بر روی همین نرم افزار قرار دهید . محصولاتی را که به انبار اضافه می شوند تنها با زدن یک تیک بر روی وب سایت برای فروش آماده کنید. هر فروش را داخل یک فرایند برای پرسنل ارسال می شود.
  • آموزش آنلاین : اگر در کسب و کار خود دوره های آموزشی دارید می توانید دوره های تعریف شده در نرم افزار را بر روی وب سایت خود به فروش برسانید.
  • اشتراک : اگر محصولی دارید که باید در دوره های مختلف مجدد پرداخت از سوی مشترک انجام شود نگران نباشید، شما می توانید از ماژول فروش اشتراک اودو استفاده کنید.
  • رویدادها : اگر در کسب و کار خود رویداد های خاص و تخفیف دار دارید ، می توانید در تقویم خود آنها را اضافه کنید تا به صورت خودکار در وب سایت شما نمایش داده شوند.
  • تالار گفتگو : شما می توانید با ساخت انجمنهای مختلف دسترسی مشترکین را برای حل مشکلات خود به کارشناسان باز بزارید.
  • پشتیبانی : پنل پشتیبانی در اختیار مشترکین برای ثبت تیکت فرار دهید.
  • چت آنلاین : بازدیدکنندگان وب سایت می توانند با کارشناسان شما به صورت آنلاین چت کنند.

به عنوان نتیجه گیری می توان بیان کرد که نرم افزار های ERP می توانند کسب و کار شما را متحول کنند . نرم افزار اودو Odoo با بهره گیری از متد روز مدیریتی در اروپا طراحی شده است. اودو به مدیران گزارشات جامع و جالبی می دهد که کمک بسزایی در پیشبرد اهداف کسب و کار می کند. خوشبختانه این نرم افزار در ایران نیز بومی سازی شده است که می توانید از شرکت OdinOdoo نسبت به دریافت نسخه سازمانی آن اقدام نمائید.همچنین فنی مهندسی آسیاپرداز می تواند نسبت به اتصال آن به سیستم های تلفنی ویپ به شما کمک کند.

عضویت در خبر نامه

از جدیدترین اخبار ما مطلع شوید

مقالات بیشتر

ساختار یک سیستم تلفنی ویپ

این روز ها در خصوص سیستم های تلفنی ویپ صحبت های زیادی می شنوید. این سیستم با توجه به امکانات زیادی که در اختیار یک

نرم افزار اودو
نرم افزار

نرم افزار اودو Odoo

در دنیای امروزه کسب و کارها پیچیدگی های خاص خود را دارند. فارغ از یزرگی یک کسب و کار همه آنها نیاز دارند عوامل تاثیرگذار