صف تماس در سیستم های تلفنی ویپ

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
صف تماس

آیا تا به حال با این مشکل مواجه شده اید که به دلیل کمبود کارشناسان فروش ، شما بعضی از تماس های ورودی به کسب و کار خود را از دست می دهید ؟

آیا می دانید که هر تماس یک فرصت بالقوه برای عملیات فروش شما به حساب می آید ؟

در بسیاری از کسب و کار ها این مشکل دیده می شود که مشتری با آنها تماس می گیرد اما کسی پاسخگو نیست . بعد از چندین تلاش مشتری از ادامه تماس منصرف می شود و شاید با این جمله که ” اینها هیچ زمانی پاسخگو نیستند “ دیگر هیچ گاه با شما تماس نگیرد . راه حل این مشکل در سیستم تلفنی ویپ نهفته است و به سادگی می توانید این مشکل را رفع نمایید .

صف تماس

یکی از قابلیت های مهم و کاربردی سیستم تلفنی ویپ صف تماس آن است . مطمئنا شما هم تجربه صف تماس را داشته اید . زمانیکه با یک سازمان ( مثلا شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی ) تماس می گیرید و تلفن گویا به شما اعلام می کند که شما نفر هفتم در صف انتظار می باشید.در این بین که شما به یک موزیک ملایم گوش می دهید زمان برای شما با سرعت بیشتری سپری می شود و تحمل انتظار بالا تر می رود . برخی از شرکت ها پا را فراتر می گذارند و در این بین از خدمات و محصولات جدید خود رونمایی می کنند و با یک پیغام صوتی در این بین به مشتری اعلام می کنند که مثلا ” اینترنت 4800 گیگ یک ساله فقط 380 هزار تومان “!!!! از این طریق مشتری را ترغیب به خرید محصولی دیگر خواهند کرد.

در برخی از شرکت ها برای لذت بخش کردن انتظار مشتری با استفاده از بازی سازی ( Gamification ) به وی فرصت برنده شدن و بالا آمدن در صف تماس را می دهند . به عنوان مثال از مشتری می خواهند برای زودتر متصل شدن به کارشناسان وارد بازی با سایر افراد موجود در صف تماس شود و تعدادی سوال صوتی پرسیده می شود و افرادی که صحیح پاسخ دهند می توانند فورا به کارشناس تماس متصل شوند اما اگر بازنده شوند به انتهای صف بر می گردند.

یکی دیگر از امکانات صف تماس ، استفاده از نظر سنجی برای نحوه پاسخگویی کارشناس شما با مشتری می باشد . شما به عنوان مدیر یک شرکت شاید فرصت اینکه تمام مکالمات را گوش دهید نداشته باشید اما به راحتی این کار را به مشتریان خود بسپارید و در پایان هر ماه یک نمودار زیبا از نحوه پاسخگویی کارشناسان خود را تماشا کرده و بر اساس آن بهره وری ایشان را بسنجید و مدیریت کنید .

شما می توانید در یک سیستم تلفن ویپ صف های تماس مختلف داشته باشید . در هر صف هم می توانید کارشناسان مشخصی را قرار دهید. به عنوان مثال یک صف برای فروش ، یک صف برای پشتیبانی و …

این امکانات تنها در یکی از منوهای نرم افزار سیستم تلفنی ویپ نهفته است . در مقالات بعدی سعی خواهیم کرد تا سایر امکانات این نوع از سیستم تلفن مرکزی تحت شبکه (VOIP) را بررسی کنیم.

به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
سینا طیفوری

سینا طیفوری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

آخرین مطالب

ما را دنبال کنید

ویدئوهای آموزشی

درباره ما

طراحان سایت هنگام طراحی قالب سایت معمولا با این موضوع رو برو هستند که محتوای اصلی صفحات آماده نیست. طراحان سایت هنگام طراحی قالب سایت معمولا با این موضوع رو برو هستند که محتوای اصلی صفحات آماده نیست.

برای دریافت خبرنامه ما ثبت نام کنید

اگر به دنبال دریافت محتواهای ارزشمند و کاربردی در این حوزه هستید، ایمیل خود را وارد نمایید.